27078 wzorkowiczek dodało 19241 zdjęć do galerii!

edyta

Dodano: 2009-02-02 15:54:52, Odsłon: 886 , Ocena: 1/5,

sorry jak na poczatek to chyba dobrze mi wychodzi

Dołączyła: 2009-01-23 11:07:57

Paznokcie BelArte

ZDROWE ODŻYWIANIE A NASZ WYGLĄD...

5 oznak zdrowia skóry ...

Tajemnice lakierów do paznokci.

To że nie każdy lakier dobrze trzyma się na paznokciach i staje się matowy doświadczyła niejedna ...

POBLEM Z FOTKAMI!!!

Czy ktos z was ma problem z umieszczaniem swoich prac?Ja wstawilam swoje wlasne zdjecie na serwer al...

Zmywacz do paznokci...

      Przy wyborze zmywacza często kierujemy się jego zapachem (by nie b...

Na czym polega dezynfekcja i sterylizacj

DezynfekcjaDezynfekuj wszystkie narzędzia do tego przeznaczone takie jak: pilniki (przeznac...

nail design

hey wam emot co sądzicie o nail design...

Jak zwalczać problemy cery naczynkowej?

Masz wrażenie, że Twoja skóra płonie, pali i piecze, do tego coraz mo...

Sposób na idealne paznokcie

Artykuł znaleziony w sieci.   Naturalnie piękne paznokcie to marzenie nie je...

Czarne paznokcie

moim zdaniem czarne paznokcie najlepiej pasują do dziewczyny z temperamentem są takie stylowe...

  • anulla 2009-02-02 18:52:41

    nie chce być tu najmądrzejsza ale spróbuj zrobić french na mlecznych bądź szklanych tipsach używając jakiś kryjący żel (kamuflaż), automatycznie przedłużysz sobie płytkę paznokcia.
    Popatrz sobie na fotki jest tam dużo fajnych frenchów na przedłużonej płytce.
  • asiek 2009-02-02 19:02:49

    tak,tak zgadzam sie z anulla!tipsy french,nie zawsze sa dobrym rozwiazaniem!mozesz jeszcze podlozyc forme i na niej sprobowac zbudowac paznokiec!bardzo fajna sprawa,tylko dokladnie dopasuj forme a reszta to juz sama sie zrobiemot powodzenia!
© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage